Lénárt Csaba Személyi edző

“A változás lehetősége mindenkinek adott!”

Kedves Érdeklődő, üdvözöllek a szakmai blogomon, Lénárt Csaba vagyok!

2017. szeptember 18. 15:57 - Lénárt Csaba

Ha ezt a posztot olvasod, valószínűleg érdekel a fitness, a sport vagy a testépítés, vagy éppen személyi edzőt keresel, aki segít abban, hogy jól érezd magad a bőrödben, esetleg egyszerűen az egészséges életmód és az egészséges táplálkozás híve vagy, és némi útmutatás jól jönne. Ha szeretnéd a kezedbe venni testi és lelki egyensúlyod megtalálásának módját, a legjobb helyen jársz!

profilkep.jpg

Persze nem várhatom el, hogy néhány sor után mellettem tedd le a voksod, így a következőkben végzettségemről és szakmai sikereimről kaphatsz néhány sorban képet!

Végzettségemet tekintve a Semmelweis Egyetem Testnevelés és Sporttudományi Kar – nemzetközi testépítés és fitness sportoktató szakán végeztem, illetve a I.F.B.B. Szövetség – testépítés és fitness magyar bíró képesítését is megszereztem.

Versenyzőként az I.F.B.B. – Magyar Válogatott, I. osztály Magyar Bajnokság 2. helyezettje voltam, II. osztály Magyar Bajnokságban pedig szintén 2. Emellett az I.F.B.B. Vidék Bajnokság kétszeres 2. helyezettje vagyok, valamint az I.F.B.B. Világbajnoki versenyzője is egyben.

Több mint 20 éves szakmai múlttal a hátam mögött edzőként, illetve testépítésben vezetőként a következő eredményekre vagyok a legbüszkébb:
Női: WABBA Európa Bajnokság 1. és 3. helyezett
Férfi: NAC Világbajnokság 2. helyezett, WBPF Európa Bajnokság 3. helyezett, I.F.B.B. Magyar Kupa 1. helyezett és többszörös bajnok, I.F.B.B. Magyar Bajnokság
2. és 3. helyezett, I.F.B.B. Junior Magyar Bajnokság 1. helyezett, I.F.B.B. II. osztály Magyar Bajnokság 1. helyezett és többszörös bajnok, I.F.B.B. Vidék
Bajnokság 1. helyezett és többszörös bajnok

Szakmai tudásomat és tapasztalataimat tovább vittem, és megalapítottam a debreceni Corpus Gym Fitness Termet és a Corpus Gym Sportegyesületet. Az Egyesület égisze alatt sok versenyzőt készítettem fel, és kísértem színpadra, ma pedig a legfontosabb számomra, hogy akik engem választanak, azok valami egészen mást kapjanak, mint amit egy személyi edzőtől megszokhattak. Számomra egy-egy edzés nem csupán munkát jelent. Minden vendégemet igyekszem kiragadni a hétköznapi szürkeségéből, kikapcsolni, feltölteni. Szeretem, ha minden edzés jó hangulatban és természetesen hatékonyan telik. Ha engem választasz, nem egyszerűen egy személyi edzőt kapsz, hanem valakit, aki mellett kikapcsolódhatsz, aki mellett a saját tempódban fejlődve érheted el a céljaid, aki megtanít elfogadni magad, és segít valóra váltani az álmaid, hogy igazán jól érezhesd magad a bőrödben!

Ha még több infóra vagy kíváncsi velem kapcsolatban, mondjuk érdekel hogyan lettem séf, kattints ide!

Keress bátran, hívj bizalommal!

És ne feledd: “Az elején érzed, azután hiszed, majd a tükörben is látod: visszanéz Rád a tegnapi álmod!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lenartcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7212875810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása