Lénárt Csaba Személyi edző

“A változás lehetősége mindenkinek adott!”

Hagyd, hogy segítsek valóra váltani az álmaid!

2017. szeptember 18. 18:15 - Lénárt Csaba

A sport szeretete gyermekkorom óta szerves részét képezi a életemnek, tíz éves korom óta sportolok versenyszerűen, de már az általános iskolában is sporttagozatra jártam. Sok mindent kipróbáltam, többek között futballoztam, atletizáltam, birkóztam és mindegyik sportágban érmekkel gazdagodtam. 17 évesen azonban elkezdtem testépítéssel foglalkozni, és éreztem, ez az én utam. Olyannyira beleszerettem, hogy az életem szerves részévé vált és néhány évvel később, 22 évesen már versenyzőként is szép sikereket értem el az I.F.B.B. Szövetség keretein belül.

img_3732.JPG

A sport mellett azonban a gasztronómia is mindig nagyon vonzott. Mivel számomra kiemelkedő jelentőséggel bír az egészséges életmód, így természetesen az egészséges táplálkozásra is mindig nagy gondot fordítottam. Így hát összekötöttem a kellemest a hasznossal és megszereztem a séf végzettséget is. Ez hatalmas segítséget jelent számomra abban, hogy szakszerű táplálkozási tanácsokkal láthassam el a fitness terembe látogató vendégeimet. A Semmelweis Egyetem Testnevelés és Sporttudományi Karán testépítés és fitness szakon nemzetközi sportoktatói végzettséget szereztem, és az I.F.B.B. Szövetségnél testépítés-fitness magyar bírói vizsgát tettem. Ezekből a tapasztalatokból merítve jelenleg személyi edzőként, valamint életmód és táplálkozási tanácsadóként képzem a jövő fitt embereit és várlak Téged is, hogy együtt váltjuk valóra az álmodat, hogy igazán jól erezhesd magad a bőrödben.

Szerencsésnek érzem magam, hiszen olyan munkát végezhetek, amelyet nagyon szeretek, és amelyben olyan szerteágazó tapasztalatokkal gazdagodtam, melyekkel nem csak a saját, hanem mások sikereit is segíthetem. Célom, hogy a hosszú évek alatt megszerzett tudásomat minél több olyan embernek adjam át, akinek az életében fontos szerepet játszik a sport és az egészséges életmód. Segítő kezet szeretnék nyújtani azoknak, akikben megvan a vágy arra, hogy változtassanak eddigi életükön, és együtt tudjunk az életminőségükön javítani. Életkortól, nemtől, fizikai állapottól függetlenül szeretnék és tudok is valódi segítséget nyújtani a változáshoz, átlépni a küszöböt egy jobb élet kapuján.

A hosszú évek tapasztalatainak hála nem csak azok számára tudok segítséget nyújtani, akik izmosodni szeretnének, hanem olyan embereknek is megoldást tudok kínálni, akik szeretnék megőrizni a fiatalságukat, kondíciójukat, netán fogyni, karcsúsodni és az általános életminőségükön szeretnének javítani és jobbá tenni azt. Továbbá bizonyos egészségügyi problémákat helyre állítani, majd stabilizálni és megőrizni, akár egészen fiatal korú gyerekeknek és idősebb korosztály számára is. Ehhez alkalmazok olyan típusú személyre szóló, egyéni és speciális edzéseket, akár csoportos formában is, amelyek minden ember számára megvalósítható, elérhető és megerőltetéstől mentesen a sport teljesen élvezetes formáját és az egészségessé válást tudja teljes mértékben biztosítani.

A szakmai tapasztalataim elsajátítása során lehetőségem nyílt gyerekekkel és fiatalokkal is foglalkozni, ami által sikeresen kifejlesztettem a fizikai és lelki egyensúlyuk és fejlődésük megteremtését. Ezt a folyamatot kellő elővigyázatossággal végezve garantálom a biztonságos és egészséges testi fejlődésüket. Továbbá különböző sportágak mellé megfelelő erőnléti felkészítést nyújtok.

Ezen felül messzemenő tapasztalatokat szereztem a vegetáriánus életmódban, amivel megtanultam hogy hogyan lehet a testi erőt és a test fejlődését elérni!

Keress bizalommal, ha
személyi edzőt,
gyerek edzőt,
erőnléti edzőt,
táplálkozási tanácsadót,
életmód tanácsadót,
vegetáriánus- életmód és táplálkozási tanácsadót,
versenyre való felkészítőt,
vagy éppen gyógy- és rehabilitációs edzőt keresel!

Tel: +36 20 / 971 – 4718

E-mail: lenartcsaba1@gmail.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lenartcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9412876140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása