Lénárt Csaba Személyi edző

“A változás lehetősége mindenkinek adott!”

A pozitív gondolkodás ereje

2018. július 25. 11:01 - Lénárt Csaba


Úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy valaki jól érezze magát a bőrében, hogy megtalálja testi-lelki egyensúlyát, elengedhetetlen, hogy képes legyen a pozitív gondolkodásra. Egyre gyakrabban hallani és olvasni mindenhol ezt a kifejezést: pozitív gondolkodás. De mit is jelent ez valójában? Még véletlenül sem azt, hogy egész nap mosolygunk, és azt mantrázzuk, hogy minden tökéletes és csodás. A pozitív gondolkodás középpontjában a negatív hatású kifejezések és gondolatok kerülése áll, valamint a megoldáscentrikus hozzáállás, mely valóban képes előre lendíteni az embert a legnehezebb helyzetekben is.

Engedjétek meg, hogy megosszam Veletek a pozitív gondolkodás 12 pontját, mely számomra is hatalmas segítséget jelent a hétköznapokban

  1. Úgy nézek magamra mindig, ahogy csodára nézni illik – mert minden ember megismételhetetlen és egyedi.
  2. Egyenrangúak vagyunk! - Nem helyezem magam alád, de föléd sem!
  3. Én én vagyok, Te pedig te! Azért vagyok a világon, hogy beteljesítsem küldetésem, nem pedig, hogy megfeleljek elvárásaidnak!
  4. Képes vagyok elérni, amit akarok!
  5. Problémáim kihívások, melyeknek megoldására képes vagyok magam, vagy szeretteim segítségével
  6. Elérem, amit igazán akarok – olyasmit akarok, ami előnyömre válik, és előre visz.
  7. Meg akarom változtatni, ami változtatásra szorul és elfogadom, ami megváltoztathatatlan – képes vagyok különbséget tenni a kettő között.
  8. Hibáimmal és gyengeségeimmel együtt szeretem magam – mert tisztában vagyok tökéletességeimmel és erősségeimmel. Ugyanígy tekintek másokra is! Erényem a megbocsájtás.
  9. Fenntartom a jogot arra, hogy változtassak véleményemen, mert a fejlődésem során gyakorlásra, tapasztalásra és belátásra van szükségem.
  10. A negatív gondolkodók, elviselhetetlen emberek, szélsőséges kritizálók számára ajándékom egy mosoly, s a magam számára ajándékom a lehetőség, hogy bármikor otthagyhatom őket.
  11. Szeretem magam, jól kijövök magammal, képes vagyok csendben egyedül lenni, s úgy bánok másokkal, ahogy elvárom, hogy velem is bánjanak.
  12. Testem, lelkem, értelmem egységet képez.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lenartcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr4614134375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása