Lénárt Csaba Személyi edző

“A változás lehetősége mindenkinek adott!”

A közös munka örömre

2018. január 31. 18:38 - Lénárt Csaba

Úgy vélem, az a szerencsés, ha az ember igyekszik a lehető legtöbbet kihozni magából az élete minden terén, így a munkájában is. Természetesen én is erre törekszem, éppen ezért hihetetlenül jó érzés, mikor kapok pozitív visszajelzést, megerősítést arról, hogy sikerül azt adnom, amit szeretnék!

calligraphy-2658504_960_720.jpg

„Már több mint 10 éve járok Csabához… megyek utána edzőteremről edzőteremre… Amikor elkezdtem, már évtizedek óta hajszás ülőmunkát végeztem. Féltem, ha ez így megy tovább… egyszer lefolyok a székről és/vagy az orvosnál végzem. Szóval elsősorban fogyni szerettem volna. Ha Csaba minden étrendi utasítását betartom, rövid időn belül 36-os méretre váltok (és a ballagási kosztümöm is rám jön) - de nem tartottam be. A mozgás viszont egyre fontosabb lett. Szóval nagyon megtetszett ez az új élet! Ennyi év után, ma már azt is tudom, hogy milyen fontos volt életmódot váltani. A mozgásnak köszönhetem, hogy így hatvan fölött is – ahogy mondani szokták, 10 évet letagadhatok … Mert az edzések segítettek mozgékonynak maradnom, sőt a mozgás segített a csontritkulást is féken tartani. Persze a mozgáshoz nem kell edzőterembe járni, vagy ha mégis, nem kell hozzá személyi edző. Én mégis kitartok, így érzem magam biztonságban. Egyszerűen bízom Csaba hozzáértésében. Mindenkinek csak javasolni tudom, eddzen, tornázzon, mozogjon… kényeztesse magát hozzáértő tanácsaival…”

Ibolya’54

 

Várlak Téged is szeretettel az edzőteremben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lenartcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5413621348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása